Ännu en förlust...

OV förlorade ju såklart...å stooort dessutom. Men idag spelade de sketadåligt. Först på slutet när andra laget taggade ner (ledde ju med över tio) som de verkligen vaknade till....tråkig match!

Innan dess var jag å tränade, medelpass med Henrik....herrejäklar vad trött jag var! Var på ovanvåningen i en mindre sal, å där var katastrofal luft....
Lizan passade på å ta igen lite sömn å hämtade upp mig där innan matchen.

Vad annars idag? hm....mange kom hem med julklapp från jobbet...en sån där goodie-bag med massa smått å gott i. Korv, älgstek, ost, chokela, paté å stuff....dock INGEN gåslever eller Fois Gras som-det-så-fint-heter. Å det tackar vi vår lyckliga stjärna för....jävla hittepau! REN djurplågeriprodukt....ysch ysch ysch!

Nu ska jag äta lite kex (inte ätit nån midda....ajdå) som ska få göra sällis med två bananer, ett päron å en clementin. Mange latjar ihop lite glögg :)

Älgsteken var fenomenalt god!

Snart sova.....snart (men ändå lite mer avlägset) klipptid! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback