Baaaaanan

Mange säger att det ordet är det roligaste han vet....han tycker att det låter så roligt när man säger det....
kanske det?
Sitter iaf å äter en...laddar inför träning...fast så laddad vet jag inte om jag är direkt. Min mage och jag har lite skilda åsikter om vad man ska syssla med om dagarna... retas med innehavaren tycker den, hålla sig jävligt lugn å inte göra väsen av sig tycker innehavaren.

Varit ganska duktig idag faktiskt...suttit i flera timmar å läst diverse avhandlingar och skit från skolverket. Visste ni att flickor i år 9 får högre betyg i religionskunskap än pojkar? Nu vet ni...
Visste ni att elever som läser alla so-ämnen integrerat får högre betyg och lär sig bättre enligt målen?
Nu vet ni...
Ska jag bjuda på nåt annat ni inte vet? trodde inte det heller.....

Efter den här dagen finns det vissa ord som jag vill stryka ur det svenska vokabuläret permanently....
sådana är:
kvalitativ
kvantitativ
analys
reliabilitet
validitet
Imorgon följer del 2 i Sicka-dissar-svenska-språket-framförallt-de-ord-som-måste-tragglas-å-användas-
i-uppsatser-när-hon-helst-av-allt-bara-vill-ordbajsa-eller-sova

Snart kommer nog Lajzan...ikväll blir det dusch å bastu :)
Kanske ska förbereda food till ikväll....blir ju rätt sent sen. Idag blir det laxfilé, potatis, ärtor å kall sås....

Borde inte ordet baaallong vara ganska skoj oxå??


Kommentarer
Postat av: Ullis/Sammie

Stackare - du skulle haft en parhäst till att hjälpa dig med ex-arbetet!
Hoppas mitt ex-arbete kunde vara till hjälp (kanske). kram

2007-12-20 @ 06:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback