Blä

Vaknade tidigt...men fick ändå stressa a little bit. Bussen ner till stan (jag VET att jag kan ta bilen men jag orkar inte klydda med parkering!) å var hos friss vid 9. Blev bra tror jag, har inte riktigt hunnit tänka på resultatet.... det blev iaf både bruna å ljusa slingor i hela huvudet. Men så platt-tångade hon håret å det är ju inte riktigt min kopp thé.
Hem fort som tjyven, byta om å kasta sig i bilen.
Var på jobb vid 12. Jobbat 12-16, smärtfritt tycker jag....
Så nu är man hemma vid halv fem...hade bokat träning fem, men det hinner jag ju inte med nu.... :( Å nåt annat i min väg finns där inte, spin isåfall möjligen men det är ju med flirtgrisen så jag vill INTE dit. Får bli en vilodag idag helt enkelt...
Förhoppningsvis ska det väl bli ett middagsmedel imorrn. Men så blir det ju inte träning på hela helgen....aj kattsingen som man säger!

Hoppas du får ordning på dig själv Lajzan! Jag är INTE arg....

Köpt lussebullar med mig hem :) Har ätit två till lunch/mellanmål för nåt annat har jag visst inte stoppat i mig idag....aj kattsingen som man säger!

Mange har börjat träna idag....så ikväll ska jag nog plåga honom lite genom å nypa i musklerna ;) hihi....ELAK JAG VET!


Näe, vad ska jag nu hitta på? sortera tvätt å plocka lite disk....dra ett tag med sugen skulle ju inte skada heller.... så många borden man har!

Får se vad som händer.... måste ju sysselsätta mig med nåt, annars får jag spunk i kroppen känner jag.
Att sätta mig med läroböcker nu känns INTE lockande alls iaf...så jag får nog kryssa mig en extra dag på jobbet nästa vecka istället.

Jaja....städskåp å diskmaskin kallar!

Ciao Bella!

Kommentarer
Postat av: Lajza

du är för snäll,, hoppas du vet att jag hade gjort samma sak för dig ;) Tack igen, min räddare i nöden.. :) Kram Lajza

2007-12-15 @ 00:13:15
URL: http://lizzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback