Bloggbloggblogg

...man är bra sugen på att lägga ner skiten när man sitter (nästan) mitt i natten å bloggar....å när man trycker på "spara & publicera" så loggas man rätt å slätt ut....
Orkar INTE skriva om gårdagen IGEN...men det var full rulle från tidigt till sent.

Idag ska jag fixa det sista....sen jobba 16-24.15...hem å vända i sängen för å öppna på jobbet imorrn....DET är ångest de luxe mina kära vänner :(

Skulle det inte bli fler inlägg innan jul (man vet ju aldrig) så önskar jag alla sen riktigt riktigt fin julhelg!!!

Men dagen idag tillhör min käraste käraste käraste Magdalena som fyller år idag! Grattis mitt hjärta :) Hoppas du får en toppendag.

image385

Magdalena 22 ida´, hurra hurra hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback