Check...

Tvättat...? check
Vikt tvätt....check
Diskat upp disken...? check
Dammsugat lyan....? check
Mupp-moppat lyan...? check
Bytt sängkläder...? check
Gått ut med återvinningen...? CHECK!
Tro på fan om jag inte var så pass duktig å sprang iväg med återvinningen oxå!? Det var fyra överfulla pappkassor så jag fick gå två omgångar dessutom.
Här luktar gott nu...doftljus/nytvättat/golvrengöringsmedel....

Antar att jag får åka ner å hämta upp karl'n idag.....å dra med oss Lasagne från Marconis samtidigt. Men jag är hungrig NUUUUU. Säga vad man vill om snabbnudlar, men man hinner inte mer än rapa förrän man är hungrig igen ;)
Man kanske skulle se på förra veckans På Spåret innan man ser det ikväll? är det för mkt pensionärsvarning? (Ja, svarar ju ni det vet jag....men det skiiiiiter jag i)

apropå skit....

Jag har en vän...han heter Svante... han brukar sitta där å titta på mig när jag bajsar. När jag sen spolar så blir han lite rädd å kryper upp innanför listen igen.
Igår pratade jag och Mange om vår gemensamme vän, han hade mage att påstå att han hade dödat Svante med en minuts hårspray-sprejande å sen tryck till honom å spolat ner honom å alla hans ben i toan....men i morse när jag slog morronsjuan så var han där igen....

Så vem fan är det vi har dödat?

Kommentarer
Postat av: Ullis/Sammie

Hejsan!
Nu har även jag hittat din blogg! Hoppas det går bra med ex-arbetet!
Kram på dig

2007-12-14 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback