dags å slå igen de blå

Klockan börjar bli dags att lägga ner all verksamhet för dagen....
Har hunnit med ganska mkt idag, men hade ju gärna hunnit med lite mer förstås.... :( Att man inte kan vara pigg å alert 20 timmar om dygnet?!?!
Blev ganska sen frulle då jag fastnade i olika bibliotekskataloger....
Körde ner å hämtade upp Lajzan, Bettan vägrade starta...stackars liza, jag känner ingen som är så bilberoende som hon!!
Körde ett medelpass, med nån jag inte kände igen...var ett rätt ok pass, men jag blir rädd för folk som inte rakar sig under armarna....hehe...kvinnfolk då alltså....bör tilläggas!
Hjälpte Lajzan få igång Bettan efteråt, stackarn fick återigen bege sig till Åhus....tänk om du kunde spenderat lika lång tid där nån gång som du spenderar liggande på vägarna däremellen?!?! 
Hem å duscha å äta. Sen skulle vi ju köra ett klapprace vid tre...jag ringer, han ska ringa upp...jojo... halv fem ringer han å är klar. Så det blir en snabbis på stan å en snabbis på Väla för han hade noll energi, så som vanligt betar han av de flesta av sina för han bara tar första bästa. Jag vill gå å kolla lite, jämföra....ICKE! Finns INTE tid till sånt... så jag får beta av mina på fredag då. Som om jag inte har annat å göra.... :(
Ätit skräpmat ikväll...urk... så nu är jag bara törstig hela tiden.
Slagit in alla paket utom två... måste köpa juletiketter såg jag, hade bara två som inte alls matchade pappret ;)
Ska förhoppningsvis få officepaket på dumburken ikväll iaf....alltid något....

Ännu en dag att lägga i ryggsäcken... den känns faktiskt rätt tung numera :(


gonatt


image384

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback