Dagvill de luxe

Det är lite förvirrande för flickan att det inte är fredag idag, det känns verkligen som en fredag när man har jobbat hela helgen. Men heyy, det är bara måndag! Måndag, måndag, måndag....
Har spenderat större delen av morronen med å diska å plocka lite här, ska ju komma hantverkare sägs det. Antingen idag eller imorron, jag HATAR att inte få mer precisa besked än så. Ska man plocka med kläder å duscha på Friskis kanske iom att det är duschmunstycke å dylikt de ska grejja med. Slår ju säkert inte fel att de kommer å plingar på när man står i duschen annars.... :(
Så idag ställde jag klockan för säkerhets skull....hehe, no more fjortis-sovande här inte!
Efter mina jobbarhelger ser hemmet ut som "kom-å-hjälp-mig-anticimex" så jag hade diskberget Allan å ta itu med. Kan ju inte gärna lämna massa disk när de även ska byta ut kranen i köket! Men där är vi lite oense, jag å min andra hälft.

Ska träna vid 12, medelpass med Claes tror jag det ska vara :) Haft lite abstinens i helgen, men man är så ÖM i fötterna när man jobbar att det är nästan uteslutet å träna då :(

Idag ska jag ta tag i examensarbetet i räserfart. Nu ska "bara" handlingarna följa alla de hundratals tankar jag har och har haft.... kanske säga ett hej till handledaren å visa att jag lever oxå :/
Urk....velar lite om hur jag ska göra i vår.... jag har två alternativ nu tror jag. Hilfe!

Det luktar ljuvligt från mina hyacinter!!! alla tre har slagit ut å doftar nu över hela huset. Liiiite julkänsla i allt regn å rusk iaf! Me love....

I helgen ska vi äntligen åka hem å käka julbord med släkten! :) Ska bli sååå kul å träffa alla igen, vi ses ju närapå bara en gång om året.....

Å imorrn...imorrn...imorrn....tra la la - ja är gla' ska jag klippa mig hos Johanna :) Äntligen....ska bli sååå skönt!

Näe, om man skulle äta nåt litet innan man åker..... kaffet börjar känna sig ensamt.

Ciao Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback