Foto-mania

Så tråkigt man har ibland....ringde Mange å var lite ömklig efter kärlek. Han sa att han skulle nog komma hem tidigt idag....ska bli intressant å se när det blir. Det ringer visst alltid eller nåt nytt mail trillar in precis när han ska gå...

Glömt visa mina nyaste inköp....ju...märkligt att jag ska se så jävla sur ut då. Antar att det är för jag koncentrerar mig på att fastna? Västen är inte använd ännu, men scarfen är en favvo redan! ;)


Det ser dessutom ut som om jag har kletat in hela fejjan med smör.... men nej, så är inte fallet.... det är bara så jag ser ut :( Kommit på mig själv med att jag knappt sminkar mig längre....så så mkt mer naturell än såhär ser du mig inte....bjuder på mina snea glasögon dessutom. Nej, det är inte den konstiga vinkeln som gör att de blir så sneda, de ÄR så snea. Har jag sagt att jag önskar mig presentkort på Synsam i julklapp?? Inte, då gör jag det nu...

Just nu på Jkpg-gatan.... soffmys å hyacintsniff!



När kommer mitt <3 hem....jag vill kramas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback