Gomöööööööööra

Gomorron gomorron...liten statusrapport:

Dagens humör: Helt ok, varken av eller till här tror jag...
Dagens mående: Även här helt ok, lite halvsliten i kroppen å då framförallt axlar
Dagens borde: Egentligen borde jag åka till Lunds Universitetsbibliotek, men vi har ju Växjö UB ;)
Dagens frisyr: Än så länge fortfarande sovfrilla, tofs å hårnål för å får bort lugg ur fejjan
Dagens klädsel: Mys-championbrallor, esprit-tshirt å en grårandig kofta från Carlings
Dagens planer: Träna vid 12, plugga, köpa julklappar å om jag orkar spinna vid 18.3
Dagens längtan: Barn....alltid...
Dagens fundering: Undrar hur långt alla andra kommit med sina uppsatser nu??
Dagens tråkigaste: Axelontet, vädret
Dagens roligaste: att sambon säger att han ska sluta redan vid 15, måste väl va ett skämt?
Dagens låt: Smashing Pumpkins - Disarm

Jaha, det var väl min dag det.... Jag ska väl kanske ramla inom biblioteket.... men vafan, jag har ju å traggla igenom??
Ikväll ska alltså Anna ha sitt dipl.pass.... jag är i valet å kvalet. Jag vill ju träna nu vid 12.... så jag ska göra det å känna efter om man eventuellt ska lama sig igenom ett spinpass ikväll. Beror på status i benen helt enkelt....har ju inte spinnat på evigheter nu så det vore faktiskt kul.

Dags att lägga på ett kol....

ciao



Kommentarer
Postat av: Jenny

Träna nu inte för mycke!! Du måste vila oxå!!!!!

2007-12-19 @ 12:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback