Jag är så trött

...vimsat runt halva kvällen för att hitta mina finskor, kände svetten lacka... för att till slut hitta fanskapen i skostället iaf....första stället jag kollade. Men de hade gömt sig under mina svarta stövlar så jag såg dem inte....

Så arg att jag har sparat så mkt brallor som jag ändå inte kommer i....tror jag att jag ska kunna gå ner så pass? knappast.... Kom på att jag inte har köpt brallor på år å dar... å det har sin förklaring. :(

Så trött nu att mina ögon går i kors...å inte ett piss har det varit på teve den senaste timmen. Kollade HippHipp å sen har det varit dött...å innan dess oxå.
Ska bara lacka ett lager till på fingrarna...de blir lila...sen bums i bingen för imorrn bär det norrut!! :)
Hoooppas få se liiiiten bebis...så jag håller tummar å tår!

Gonatt


image381

Kommentarer
Postat av: Lajza

nu har jag nästan varit lika flitig med att kommentera som du har varit med ditt bloggande dom senaste dagarna :) ha det så bra bra i dom smålänska skogarna =) (ligger det ens i småland?, nåväl jag försökte vara lite klyftig där ;) haha) Sov gott fröken Svensson :)

2007-12-15 @ 00:21:38
URL: http://lizzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback