Julmys....skulle inte tro det....

Dagens planer på att åka på julmarknad eller julskyltning grusades....som väntat....
Har väl iaf utfört stora julstädningen idag...så nära man kan komma. Jag är inte en sån människa som byter alla gardiner, alla dukar, putsar fönster och bakar egna pepparkakor.... Men lite jul har iaf fått komma in i lyan. Dock i lightformat, väääääldigt light.



Sovrummet har fått en julstjärna. Hallbyrån en hyacint. Burspråket fick tre ljus-strutar. På v-rumsgolvet står min favorittomte alla tider. Jämte arvegods å väntande julgranspynt står han, den finaste tomten ever...Varför? Jo för det är älskade älskade mamma som gjort den!



På soffbordet står ännu en hyacint, halmgris som ännu inte hittat nåt ställe att få bo på.
I fönstret sitter min tomte (som JAG har gjort) å tjurar. I köksfönstret står en sketavanlig skitstake...haha




Tack till Boris & Gunilla som ville bidra med lite julkänsla!

Mitt hem känns som det tråkigaste nånsin....jag vet inte vad jag ska hitta på här, jag har inte lust å göra alltför mkt heller iofs. Men gardinerna i v-rummet SKA ut...därmed basta!

Jul är det först när man kommer hem till mamma å pappa, där får man en överdos med jul!


Sitter här själv.... ska väl äta nåt strax. Imorrn är det jobb som gäller....10-16 :( Förstör ju hela dagen.
Känner mig inte alls munter, minns inte när jag gick å la mig senast om kvällen å verkligen var glad å nöjd med min dag? Å inte ska man väl gå å längta efter att få gå å lägga sig varje dag?

Suck
Suck de luxe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback