Kent-koma

Sååå skönt att träna igen...
Ätit lite mat å kollat post, årets första julkort ramlade in idag. Merci beaucoup! Jag har skrivit mina...men de kommer nog inte postas förrän i sista svängen. Det stod "Till Jessica och Magnus O*b*c*" på kortet....såg ju ut som om vi var gifta.....en tanke jag nog faktiskt kan förlika mig med ;)

Hamnat i Kent-träsket igen....just nu spelar jag B-sidorna....blandad entusiasm
*byter låt*

"Kom gör mig lugn, jag klär i din andedräkt" Man undrar minsann vad som rör sig i herr Bergs huvud ibland....


Jag vet att du sover känner värmen från din hud
bara lukten gör mej svag men jag vågar inte väcka dej nu
Jag skulle ge dej allting du pekar på men bara när du inte hör vågar jag säga så
Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå när du inte ser på och genomskinlig grå blir jag utan dina andetag

Min klocka har stannat under dina ögonlock fladdrar drömmarna förbi inuti är du fjäderlätt och vit

Och utan ett ljud mitt hjärta i din hand har jag tappat bort mitt språk det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor jag kan inte ens stå när du inte ser på
och färglös som en tår blir jag utan dina andetag
Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå om du inte ser på och genomskinlig grå
vad vore jag utan dina andetag

Vad vore jag utan dina andetag

Vackert vackert.....

image367

Tänka sig att lilla jag var där.... huvudstaden 6 juni 2003

Nä flicka, sluta bli nostalgisk å fortsätt nu med pluggandet istället!
Bara sätta på kaffe först....


Tror ni de varit här idag å fixat då? Näe....så imorrn står klockan på sju så man hinner duscha å sånt mög innan de säkerligen ringer på dörrn klockan åtta. Brrr....grrrr

Mög....så sant som det är sagt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback