Köping köping köping....

Äntligen hemma igen! :)
Har haft det bra uppe i Småland, men borta bra å hemma bäst!


Sitter å kikar på I en annan del av Köping-maraton ;) Jag är ju lite smygkär i Tobbe där....

Egentligen borde man ju kanske summera året som gått, såhär nära inpå 2008, men palla?!?
Ni som läst min blogg vet ju liksom vad jag sysslat med, å förhoppningsvis har jag lika bra koll jag oxå.
(parentes bara att det på juldan var 6 år sen jag träffa Mange...shiet!)

Nyår kommer att firas i Halmstad...ska fira med P, L & L i stugan. Mange ska visst åka till Malmö (?!) å hämta go mat som vi ska äta. 4-rätters ;)
Får se hur pigg man är framåt kvällen.... jobba imorrn :( Känns inte alls roligt...

Näe, ska väl ta tag i kvällen å packa upp alla julklappar :) Tack till alla!
Mams skämmer bort mig.... som pappa sa "du, det där är en ÖNSKElista, INTE shoppinglista!"

Glipar tomt i kylen, så Ica ska väl kanske få lite påhälsning oxå...

GUTT å sova i sin egen säng!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

God Jul i efterskott å Gott Nytt år i förskott! =) Låter som ni kommer få en bra nyårs...lät ju nice med 4 rätters...här blire bara 3! =)

2007-12-30 @ 17:22:48
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback