Odds

2008

Såg att man kan betta på om Vickan å Daniel gifter sig under 2008 å ifall Brittan-my-friend återigen gifter sig...Båda var väl ganska låga odds på...

Lågoddsare:
Sicka blir klar i skolan (skam om hon ger sig!)
Bröllop under året (andras alltså)
Sommarjobb....igen...
Släktingarna ynglar av sig som kaniner
Ångest ångest ångest


Mellanoddsare:
Resa på vårkanten (för många kockar?)
Förlovning (?) Bollen är kastad...som man säger...
Sicka tappar sina jävla tio kilon som hon tjatar om
Bröllop inom "familjen"
Hon blir vuxen, den dära...blir trots allt two eight


Högoddsare:
Sicka får en bulle i ugnen
Nyårsresa/skidresa (mkt sägs på juldagen...men vad händer?)
Sicka får ett fast lärarjobb
Hälsar på Björn å Ellen i England (återigen juldagen....)
Bröllop (ja vårt alltså...)
Triss-skrap i teve

Jag svär, om jag blir på tjucken/får ett jobb/reser/gifter mig/vinner så ska jag äta upp mina mystofflor! Med kaviar och en dillkvist på....

Apropå käk..... här ska det ädas ifrån imorron.... bestämt av min gourmand till sambo... årets kock 2006 slog ganska högt där.... *skakar på huvudet*

Apropå käk 2..... jag är hungrig hjärtat, nu får du FAN-TA-MIG komma hem från jobbet!

over and out


Kommentarer
Postat av: Ullis/Sammie

bulle i ugnen o bröllop - ja de blir nog höga odds på de när de gäller mig med ;) God fortsättning....kram Ullis

2008-01-03 @ 11:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback