Ödet avgör...

Blev ju inte nåt tränat idag fm/lunch så nu spritter det lite i bena mina.... så jag ska strax bege mig ner till Friskis. Friskis-abstinens!! Men jag vet inte vad jag ska göra....det är bara baspass som ges nu vid 18.30 å jag tycker det är för sent att träna vid halv åtta :(
Så slumpen avgör om det blir spin eller jympa....
Hade velat träna för Claes vid 16.30 men det kändes stressat efter jobbet.

Jobbat 10-16 idag. Gått smärtfritt....käkat TVÅ lussebullar :)

Imorrn måste jag nog bege mig till Malmö å ta tag i mitt kära examensarbete....jihuuu NOT!

Over and out.... packa väskan å ignorera att jag har lite ont i fötterna. (Med andra ord lutar det åt jympa så jag slipper ha jobbarskor/träningsskor igen...)

De visar idol igen...från början....lite pinigt :s


Kommentarer
Postat av: Jenny

OJ, undra hur många lussebullar ja åt igår :P

2007-12-03 @ 20:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback