Oj, det var kanske inte planerat direkt...

Gissa när jag vaknade till ordentligt idag? 12.51 stod klockan på när jag tittade på mobilen....WHAT!?!?
Jag gissar att mina ryckningar i ena ögat som jag hade heeeela jäkla dagen igår berodde på sömnbrist då.
Men va pinigt?!? 27 år gammal å sover som en fjortis? Vaknade inte ens av sms:en jag fick! å telefonen ligger kanske max en halvmeter ifrån mig.
Gick bra å jobba igår, trots lite struliga kunder å en översvämning....
Känner mig som en 80-åring i kroppen igen, men mitt "bäst-före-datum" har ju ändå gått ut har man ju fått höra...jävla Christoffer ;)

Tack mamma för sms:et :) Å tack moster Netta som var med å gratta på ett hörn.

Jenny, hur hade ni det igår? Nyfniken ju....


Ser fram emot imorgon....för då är jobbarhelgen över å man kan återgå till det "normala". Å det roligaste med morrondagen är att det innebär ett medelpass med Claes :) Att man kan bli så beroende av jympa? Eller snarare, att JAG kan blivit så beroende? Amazing.... men jag tycker det är sååå kul!

Jaha, shit...då börjar man jobba redan om två timmar! hela dagen är väck, men förhoppningsvis ska väl kroppen vara i fas nu då?

Nåt i magen å sen gå å handla lite....skulle behöva plocka lite, ska komma in hantverkare här antingen må-tis å fixa med vattenförsörjningen på nåt vis. Man vill ju inte skämmas för det ser ut som kriget här.

Men...mer kaffe i magen!

Ha en jättego söndag alla! Å grattis till alla andra Annor :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Får berätta imorron!! :P Men vi hade d BRA!!! TREVLIGT!!! MYSIGT!!! ;) Kraaaam

2007-12-09 @ 19:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback