Ont...

Idag gör det riktigt ONT i armarna.... gått ner i armvecken oxå :( Shiet... Så idag blir det ofrivillig vilodag.
Kanske är bra för studierna, who knows?!
Som mål att skriva 5 sidor idag, å fem imorrn...ska väl inte vara helt omöjligt? (om jag så ska sitta hela jävla natten)

Äter brunch.... hönömackor med korv (glömt hur jäkla gott det kan vara), en stor kopp varm oboy, en banan å en burk med pizzasallad sen gårdagen....hehe, en salig blandning kan tyckas....men älskar man pizzasallad så gör man ;)

Fryser om fingrarna.... nästan så jag vill sitta med vantar på :(

Egentligen drar det i mig å jag vill åka å köpa julklappar, men jag får snällt vänta tills imorgon....pratade precis med bror, han var på väg in till staden (v-ö) för å shoppa loss...hade jag ju oxå velat :(

Handboll ikväll? Who knows....

Näe, ner med käket så jag kan ta tag i de dära fem sidorna.... (jo, jag fick installerat på datorn igår....men en alldeles för ny version så jag har ändå ingen användning av den....purk...)

Au revoir

Kommentarer
Postat av: Anna

Tackar...ja du får komma på passen efter jul! När ångesten för all julmatsätande börjar krypa på....=)
GOD JUL!!

2007-12-22 @ 10:30:05
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback