Orkar inte...

Känner mig bara så matt....jag vet verkligen inte om jag orkar mer. Just nu vill jag bara hem till min käraste mamma å pappa å pussa min vita fluffiga katt på huvudet å vänta tills han gäspar så man måste kasta honom ifrån sig för han luktar död i truten....
Vill bort, vill härifrån....vafan gör jag här?!

Mamma fick inte fram min önskelista....så jag orkar inte klydda å omvända work/word-soppan så jag skriver om den här.

Jag önskar mig:


BjörnBorg-boxers stl. M
OBH Nordica Mjölkskummare
Buddha- och Elefantfigur på Mio möbler
Snirkla accesoar från EM
Doftljus äpple (alltid återkommande)
Presentkort på Esprit och Nuna
Motivsockar (alltid återkommande)
Sport-bh

Mange önskar sig:

Monday-Sunday strumpor H&M
Puma svart bag, Stadium
Italiensk kokbok
(2 av tre alternativ har jag kommit på åt honom....såååån fantasi han har den dära....)

Jobba ikväll igen...jippi...

/Syster Dyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback