Öronsus å bebisar!

Åhhh vilken kväll igår! :)

Åkte ner å hämtade upp Mange på jobbet och begav oss till Lund. Hungriga så vi ramlade om McD på vägen, nån som blir förvånad?! näe, precis...
Var ganska lång kö in, släpptes ju bara in från ett håll....å vem ser man när man ställer sig där i kön? Jo, Andreas med tjej....kändes otroligt märkligt. Tror (hoppas) inte han såg mig för jag vågade varken gå fram å hälsa eller vinka....undrade länge vafasiken han gjorde där, men sen slog det mig att biljetterna till konserten i Växjö släpptes LÅNGT efter de i Lund.
Släppte det snabbt iaf....även om det kändes märkligt att se honom med henne, varför i helvete gör det det än? Är det inte lite märkligt? Är väl alltid lite speciellt med den allra allra första riktiga pojkvännen....

Så började iaf konserten.....vi stog upp uppe i kanten, var nog ett taktiskt drag för de öppnade så det fläktade lite på oss, det var VARMT nere på golvet! Däremot stod vi precis bakom kanterna där det är lite spontana sittplatser å precis framför oss satt/stod ett gäng tjejer som heeeela tiden skulle upp å emellan oss för å köpa öl/vatten/tshirt/hämta jacka/gå på toa....var ett jävla springande iaf.
Musiken var skitbra! Riktig öron-orgasm! Minus för att de inte körde FF.... men de spelade riktigt jävla bra å de gör sig så himla mkt bättre på mindre ställen än som spelningen på Stockholm Stadion.... Inget slår dock Kinnarps Arena, där var de som bäst!
Konserten var slut vid 22-snåret, de spelade ungefär 2 timmar å avslutade med Mannen i den vita hatten å innan dess 747.
Köpte lite färdsnask på Statoil (vågade inte köra till OKQ8, ifall jag skulle fastna!) å begav oss hem. Fastnade vid teven i nån timme
å gick å la mig halv ett.

Upp å tvätta i morse....brrr...idag kändes det JÄTTEmörkt! Känns fortfarande mörkt, är väl en sån där dag idag som aldrig kommer igång riktigt för det aldrig blir ljust.
Ska träna vid 12, ett medelpass är det tänkt. Hem å äta å sen börja jobba 15.30. Blir en kämpig helg.... har en strypsnara a k a examensarbetet som plågar mig men som jag inte kommer orka göra nåt med förrän tidigast måndag.

Åhh, fick sms av mamma igår! Min kusin Veronika har blivit mamma igen, en liten flicka :) Så Anton har fått en lillasyster....så sött! Då kaaaanske de kommer på julbordet nu iom att bebisen kikade ut lite tidigare än väntat (tror jag?) Här finns hon iaf. Tjejan "jämte", Johanna å Johans, är pappas goa fd arbetskamrat. Snällare å trevligare grabb får man nog faktiskt leta länge efter. Å Johanna gick i min parallellklass i gymnasiet.

Näe, tvätten gör sitt....diskmaskinen har snart mullrat klart....ska ta upp lite kyckling å tina till lunchen. Får bli kycklingsallad med pasta till både lunch å middag idag.

Det var väl ett jävla regnande ?!?!?!

Har jag sagt att jag äntligen fått tummen ur å beställt klipptid? Lovely, tisdagen kan inte komma fort nog!

Sicka - still with a bad hairday





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback