Tack till tanten i röd Golf...

Nyss hemkommen från solariet. Skönt med lite sol å värme i det eviga regnandet. En tant i röd Golf gjorde detta möjligt (jo jag hade ju kunnat ta mig dit iaf) genom att skänka mig 40 kr för att jag kollade luften i hennes däck :)

Anna
rs idag, varit i Malmö på lärarhögskolan å lånat en hel hög med böcker....12 för att vara exakt. Blev en ganska billig historia då jag ju hann åka på övergång hem. Dessvärre så var jag optimistisk (för ovanlighetens skull) å tog en stadsbuss ner till stan som skulle vara där 5 min innan ett öresundståg gick....aj aj aj...jäkla amatör som körde så vi kom fram 7 minuter för sent....så hej då öresundståg å hej hej pågatåg via Teckomatorp á 60 min typ :( Tur jag tog med mig en bok å läsa!
Nästan samma sak hem, men jag hade fått sitta å vänta i 35 min på centralen om jag inte tog ett pågatåg samma jävla väg hem....så istället för ca 60-70 min resväg tur å retur så tog det en bra bit över två timmar. PURK!

Har Friskis-abstinens....

Ikväll ska vi till Lund :) På konsert....ska se dessa goa grabbar

---------->
image366



Kan de inte se tråkigare ut tro??

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas ni har d BRA!!!! Kram

2007-12-06 @ 19:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback