Tacka Gud för Zon?

Fick lite efterlängtad massage igår av Mange (dock bara i en minut, men det är ett stort steg framåt) å blev smord över axlar med zonsalva. Mina kära axlar vill inte alls vara med å leka längre... ONT! Men det känns ganska så mkt bättre idag, men jag ska strax smörja in mig lite till.
Vad skönt det är att vakna av sig själv om mornarna nu! helt lovely.... å framförallt att man inte ligger å slöar till halv tolv.

Planerna för dagen är att klydda med uppsats å träna. Vilken dag har inte varit den andra lik de senaste veckorna? tradigt så jag spyr... Manges dator är startad, för jag tänker INTE sitta här å krångla med works längre. Snälla Mange, hur länge ska jag behöva tjata om att få word på min dator??!!??

Druckit kaffe igen idag....efter att ha dissat i två-tre dygn. Men det var inte så gott....så jag tror egentligen jag klarar mig utan. Får se om jag är piggare idag än jag varit innan.

Jaha....ännu ett litet tidsfördriv:

Tre ställen jag bott på:
Internat i Grimslöv 2 år, Studentlya i Lund 4 år, nu i Helsingborg sen i april

Tre jobb jag har haft:
Fritidsledare, Vårdare/Skötare, Kassabiträde (har ju nästan bara pluggat....)

Tre länder jag har varit i (gärna ovanliga):
Cypern, Portugal, Tunisien (inte så ovanliga dock...)

Tre drömresemål:
Safari/solåbad i Kenya/Zanzibar, Angkor Wat Kambodja, Kina (Mkt K:n!)

Tre favoriträtter:
Carpacchio, mams å paps köttfärsgratäng, det mesta inom thaiköket ;)

Tre rätter jag inte gillar:
Rotmos, stekt falukorv, julmat

Tre bloggar jag läser dagligen:
Jennys, Josefines, Fias och så måååånga många fler att jag nästan skäms att jag inte skriver er alla ;)

Tre laster jag har eller har haft:
Oj, jag är faktiskt ganska så lyckligt lottad från sånt...är godissug en last? Kaffe? Bloggar? hihi

Tre ämnen i skolan jag var duktig i:
Engelska, Franska (kanske språk i huvudsak?), Syslöjd

Jag var sämst i: matte, fysik, kemi... hela jävla NO-blocket ;)

Näe, dags å plocka undan frukosten å sätta fart....smöret rinner snart ut i köket på egen hand :S

Men först.....ZON!

Kommentarer
Postat av: Petra

Där ser man =) Vart från Småland kommer du?

2007-12-18 @ 16:34:14
URL: http://angelio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback