Torr bakom örona?

Åhh, att jag alltid ska fara å pilla å riva å klia överallt....nu har jag av nån konstig anledning gnidit mig lite bakom örat, å vad händer?!? Jo det ska börja klia som fasiken....gosh.... att jag aldrig lär mig!

Ätit jättegod mat ikväll....myst här hemma! Var ju jättelängesen vi mös ihop en kväll...så idag var dagen det skulle ske!
Jag gjorde mig till lite i värsta laget.... fjäskade litta! ;)




På menyn.... t.v. carpacchio....t.h. ryggbiff, potatisgratäng, rödvinssås och sallad
Till efterrätt (strax) blir det bara ett glas julmust å en lussebulle! lussebulle å en puss :)

Jaha, mkt till lussefirande har det ju inte blivit...var iofs ett lussetåg på handbollen igår. Det får väl bli årets dos det. Minns i trean, jag var pepparkaksgubbe....stod å fifflade med teckensspråk till "Vi komma, vi komma, från pepparkakeland" tyckte det var piiiinsamt. Men söt.....det var jag garanterat!
Tack Possan för att du propsade på att jag skulle vara pepparkaka bara för att "Jessicas mamma är duktig på att sy"....grr....haha....
Sen har jag bara varit tärna en gång oxå....i sexan....innan dess minns jag inte. Var väl nåt lussetåg på gymnastiken när man var typ spermie.... har iaf kort på det, men noll minne....Å så lussetåg i stallet....givetvis.
Kort karriär inom branschen alltså...tack å lov!

Näe, som sagt.... lussebulle!

Imorrn....tvätta, plugga, städa å sen Småland hoppas jag!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Du gjorde verkligen d såååå FINT!! Stolt över dej :P Puss

2007-12-14 @ 08:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback