Uppe....men inte mkt mer

Idag är jag trött! Å det tog emot att förflytta mig upp från den varma sängen....
Uppe å tvättar.... börjar bli ett "fredagsnöje"....Så grymt tråkigt. Men jag vill inte ta hand om disken...jag vill inte dammsuga å städa upp här. Hela hallen är fylld med återvinning...igen...efter en vända in i klädkammaren igen... Den kommer helt enkelt inte längre.
Men jag ska ge mig ner till stan senare, träning vid 12.
Tänkte hinna plocka lite innan dess så man kan sola, äta lunch å sen vara lite duktig.

Det ska bli intressant att se om vi åker till Småland idag.... jag har nog oddsen emot mig :(

Åh, vad jobbigt det är att inte få tvätta håret!!!!!!

Julstrumpor idag ;) allt för liiiiiite stämning iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback