Valet å kvalet...

Oj, Lajzan har ringt ser jag nu....får ringa när jag skrivit klart här ;)

Idag är det tiiiisdag, jobbigaste dagen på hela veckan brukar det vara. Vi försov oss inte iaf, vilket vissa av oss gjorde igår hehe...
Precis duschat å ätit frukost, kollar på Våra Bästa År....en dålig vana som infinner sig de dagar jag är ledig å hemma. När fan ska man hitta mördaren i Salem? hoho, den töntigaste serie som nånsin gjorts.... fick väl lite konkurrens då Sunset Beach gick, men slår ut den med hästlängder! Å ändå sitter man här å tittar.....
"Ondskan är här" hoho....ja döööör! Sällan det är DiMeras liksom....

Vet inte hur jag ska göra idag.... ska man ta bilen till Malmö eller tåg? Det kanske inte finns så mkt böcker att låna där...jag vet ju iofs att det finns en heeel del samlade läroböcker i Svedala på praktikskolan...kanske skulle hutta iväg ett mail till Karin....? Ta en dag å komma ut med fika....
Skulle egentligen vilja köpa lite julklappar idag oxå, jaja...vi får se vad dagen har att ge.

Träning vid 17.30 med Lajzan tror jag det lutar åt :)
Träningen igår sög åsnepung, aldrig mer hennes pass.... var inte alls skoj å träna! Önskar jag hade gått på spinningen istället för det var Cecilia som höll det å jag diggar hennes lite rockigare musik ;)

Klockan springer....ska kolla tågtider, funkar inget så blir det jag å Stella to da big city of Malmoe

/Sicka- desperately in need of a haircut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback