Works...bloody works

Det är ju helt sjukt vad trött man kan bli.... varför i helvete ska man få works som ordbehandlare för?? jävla hittepoh
Å inte vågar jag använda manges dator...nänä....nån måtta får det vara!
Tänkte ju glo lite på de andra studentjävlarnas examensarbete-jävlar...men jag kan junte ens öppna upp dom. Å näe, jag är inte datanörd å fixar det på nåt annat vis, så spar mig sånna kommentarer tack.

Tränat idag....medelpass a la fredans... det gick hyffsat bra trots att jag har ont i mina axlar. Trött å lugn blev man...
Ätit lite å sen har jag suttit med arbetet....lusläst läroplaner och kursplaner.

ikväll blir det lugnt...

Helgen var bra, men kort. Vi åkte ju inte förrän på lördagen och då via Lund (!!!) där vi hämtade upp M:s bror som varit på julfest....jiiiiizez, vad hade katten dragit in där egentligen!?!?? skrattade gott....
Men som man säger, skrattar gott som skrattar sist?!?!
Julbord vid 15... var rätt fattigt faktiskt, maten tog slut å sånt dära....sånt som faktiskt inte FÅR hända när man är på julbord. En
öl, två snapsar och en baileys...det började sådär....
Efteråt blev det "efterfest på Birgers balkong".... där sällskapade jag en stund med en flaska JP....å sen begav jag mig upp till Maggis å Matte, men blev inte så långvarig där. Alltså jag har aldrig fattat det dära med att man blir trött av rödvin. Men jag looooovar, jag gäspade i ett! Hann inte stänga mun förrän jag gäspa igen. Å jag vart sååå full....aj aj aj....kom hem till mams å paps, pratade lite med toaletten (med lite hjälp av my little fingers) å sen var det bums i bingen. Väcks vid halv fyra å vet i faaan vart jag har röven....M ringer.... "hejsan hjääääärtat, jag är hemma nu" Hmm, jaha vart har du varit typ....hehe
Sen hade jag svårt att somna om : ( det snurrade lite väl, å jag hade nog lite för lite luft i luftmadrassen....

Upp vid tiosnåret...duscha, äta lite....sova....haha....
Åkte till stan å avverkade lite julklappar å åt lunch.
Sen på eftermiddagen, mera sova, å sen kom hjääääärtat å hämtade mig å vi for ner till Skåne igen....

Tillbaka i fas....ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback