070707

Häftigt datum...Synd att man inte planerat in nåt kul å göra idag....

Jag undrar vad mina kära grannar sysslar med idag. Jag har suttit här kanske en halvtimme å de har säkert sprungit ut å in genom sin ytterdörr 20 ggr... å innanför tror jag att nån dammsuger för det tjuter. Ett jäklars liv....

Väntar på att Mange ska vakna till liv...hans klocka har ringt x antal ggr men jag tror inte han är så vaken. Han föreslog ju att vi skulle åka tidigt upp till stugan....jaja...jag vet ju hur det blir!

Jag är lagom slö idag jag oxå... men än så länge mår jag ganska okej i kassen iaf. Hade tänkt gå å sola, men jag vågar inte riktigt gå så långt bort...you never know : (
Näe...plocka ur diskmaskinen, gå ut med sopor å slänga ut karln...så man kan bädda å komma iväg ; )

Seeeeeeeeeg             


Kommentarer
Postat av: Anna

Verkar regna överallt...här öser det också ner just nu! Så himla tråkigt...jaja..man får väl hitta nått annat o göra. Hoppas 070707 blir en bra dag för dig iaf!

2007-07-07 @ 10:58:35
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback