5 år idag : )

Vicken seg dag det här känns som...inte alls skönt att bara gå å dra å vänta på att man ska jobba ikväll :(

Men idag är ingen vanlig dag (egentligen) utan en jubileumsdag....Idag har jag å hjärtat stått ut med varandra i 5 år! Känns inte som nåt å fira egentligen, men vi har bestämt att vi ska försöka gå ut å äta imorron istället eftersom vi träffas ungefär 2 minuter idag.

Lizas "ex" ringde å sms:ade mig igår...helskumt, så jag var tvungen å berätta det för henne idag för jag tror att han gör det lite "bakom ryggen" på henne....Känns inte alls bra, förstår inte vad han vill??? Så jag tänker ignorera...

Jag har fått post idag : ) Vad det är kanske ni får på bildbevis lite senare....Nu blev jag så nyfiken att jag måste öppna...inte varje dag man får VADDERADE kuvert! ; )

Kommentarer
Postat av: Jenny

GRATTIS på er 5 års dag!!!! PUSS <3

2007-07-18 @ 20:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback