Äntligen en dags vila...

Igår var ingen trevlig dag...var så trött å lättretlig att jag flera gånger höll på å explodera. Å det ska ju ganska mkt till för att jag ska bli arg... blev inte bättre av att Mange önskade bakismat å vi åt kebab innan jobbet, mådde SÅÅÅ rysligt illa sen : (
Skönt att ha mina fem jobbarkvällar över iaf, det var nog det mastigaste racet hittills i sommar och jag tror inte jag har liknande härefter. Den här veckan jobbar jag tis-ons, lö-sö....
Måste orka bege mig ner till Friskis...inte gått nu när jag jobbat kväll juh : (

Jag tänkte egentligen att jag skulle upp när Mange gick i morse, men det var stört omöjligt. Har ju vänt så på dygnet nu och har dessutom en helvetisk tidningskille som för sånt oväsen när han kommer med tidningen mitt i natten...måste han in i hissen liksom?? Å tvärbromsa utanför å springa som en tok i trappen ner sen??? Sicka hade sketasvårt att somna om sen iaf... Så det blev å ligga å dra sig i sängen till tio idag iaf...
Jobbigt att gå upp vid halv fem imorrn....uärk!!!!!

Mange ska spara till en ny bil...jaha...liksom...

Ont i magen...kanske för att jag inte åt nåt efter kebaben igår å tvingades dessutom försöka somna om när magen skrek på mig att den var hungrig. Nu har jag bara gett magen två koppar kaffe så den är minsann lite sur på mig. Men vad ska jag äta? Nu är det inte mkt lönt att äta nån frulle utan istället göra lunch??
Får se...

Ska väl försöka pallra mig ut i solen oxå...idag skiner den stadigt iaf. Åskade som sören inatt....värme-åskväder gillas skarpt! Mysigt å sova då...

Näe...fröken....Seize the day! Börja med å boka tvättid...så kanske motivationen till att göra NÅT kommer....

Jag vill ju grilla!!!! som normalt folk gör hela sommaren...jag har lyckats föräras med EN grillning än så länge i år...EN...skandal...

image211

Kommentarer
Postat av: Anna

Njae....har inte så stor koll jag heller! Men man kan ju åka ut till Råå och bada, det vet jag! =) Brukar mest bli så att jag trängs med alla andra på Gröningen....fast det e rätt mysigt att ligga där på nya bryggan faktiskt! =) Inte lätt att veta vad man vill bli...jag har osså pluggat till lärare, eng-matte-idrott. Nu blir det TV-soffan, ha en skön kväll!!

2007-07-16 @ 20:13:44
URL: http://annalollo.blogg.se
Postat av: Jenny

KOM HIT å grilla vettja :P

2007-07-16 @ 20:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback