Brist i kommunikationen??

Igår fick jag detta sms :

"Hallå Jessica! Du glömmer väl inte att du jobbar 14-24.14 imrg pga att Amelie har semesterledigt. Jag är oxå där men bara tills 14.00. Ses imrg. Ha det bäst! : )"

Jaha??? Hur sjutton ska jag lyckas glömma nånting jag inte ens vet om? Det är ju faktiskt stört omöjligt... :( Så idag blir det en härlig 10-timmarsdag på jobbet. PRECIS vad jag behöver! NOT...

Precis vad jag behöver NOT nr 2 är att vakna upp å se att sambon uppenbarligen har ätit pizza, druckit läsk å ätit ostbågar till dessert igår...Uppenbarligen eftersom pizzakartong och påse med pizzasallad fortfarande står kvar på soffbord... att det ligger ostbågar både på golv och iiiiiiii soffan (tack, jag som tvättade överdragen i måndags typ!) CC-glaset står glatt på skrivbordet dit jag ville fly för att slippa plocka undan eländet...
Blir så trött...så som straff SKA han få springa ut med återvinningen. Inte mer än rätt... Ska ställa påsarna preciiis innanför dörren så han måste hoppa över dom för att komma in! Den lilla djävulssvansen växer ut känner jag....

Jag borde springa över på Ica å köpa vit sytråd... har ju lyckats sprätta bort nedersta knappen i min andra långärmade jobbar-skjorta å jag vill nog gärna byta till ikväll... men att orka!?!? Tar nog en kortärmad istället...även om de inte är så särskilt charmiga i passformen, men wtf det är ju inte Fröken Sverige-uttagning jag ska på....Jag ska för helvete jobba!

En timme till jobb....sück! Å idag börjar festivalen i stan...ska nog försöka hålla mig borta. Inte min grej det dära. Men det är säkert mkt folk på jobbet idag då... köpa cigg, blannvann å nattamat kanske rentav : (

TRE DAGAR KVAR! Fyyy för fan vad det ska bli skönt....

Bäst å klä på sig så man slipper stressa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback