Då var det måndag igen...

Har hela förmiddagen gått å gnolat/kommit underliga ljud ur min mun men nu när jag ska försöka förklara vad dessa ljud menar eller är så står det helt still.... Tror dessutom det är nån loj dansbandslåt...så jag spar den förödmjukelsen tack! : )

Helgen har gått sjukt snabbt. Jobbat lö-sön kväll mit Liza. Gått bra tycker jag... gårdagen var så lugn å skön! Lördagen var lite mer stressad, så vi satt kvar utanför jobbet å prata skit till halv tre ; )

I lördags, tro det eller ej, så kom vi faktiskt efter många om och men å arga miner till Ikea. Köpte en sån där rullvagn till köket som micron numera bor på, tre kökstavlor, kökslampa å hallampa.... sen slank det ner lite doftljus å en kudde oxå. Fick dock stressa som fasiken till jobbet sen för man ska ju helst åka så sent som det bara går....grrr

Sov länge igår.... var skönt.... gjorde lite käk å åkte å jobbade. Å så hem....

Å vips så var det måndag igen. Vaknade knappt när Mange kila till jobbet. Väcktes däremot när grannen ovanpå å hans skräniga elefantvänner börja drösa i trappuppgång å dörren. Hans kära vänner (iaf två av dem) är högljudda amerikaner med sånt där skratt man bara får efter att ha rökt två limpor i snitt dagligen. Tack å lov packar de bilar fulla å drar förhoppningsvis på semester...tycker det ska bli skönt med lite paus från deras festande/efterfester i tid och otid.

Planerna för dagen är nog att dra till Väla å inhandla presenter. Kalajs på onsdag juh : ) Det är ju någon (läs Jenny) som fyller 25 å så fyller Elias 4. Men det är svåååårt att hitta på nåt skoj! Framförallt när budgeten för månaden redan är spräckt efter förra mötet/shoppingen med Jenny hihi ; ) Men jag ska nog komma på nåt bra...hoppas jag.
MÅSTE ta tag i träningen den här veckan igen...nu har jag slappat till mig rejält å måste komma igång igen! Skärpning SVENSSON!!! Spinning inbokat tis å to iaf...

Annars....lugna gatan idag. Sen jobbar jag tack å lov bara tis-to å är ledig lääänge sen. Då ska det kärlekas med sambon å njutas på hög nivå av ledighet IHOP! Vi bara springer om varann med jobben : ( Blir det fint väder blir det nog Halmstad....lite sämre väder....kanske Gbg rentav? Fick ju en Gbg-helg av kärleken i födelsedagspresent (i september!) som ännu icke är utnyttjad.....


Dagens nostalgitripp....

Drack kaffe å kollade Falcon Crest förut....OM jag å mojjan satt klistrade framför detta program back in the old days!

Ska se över ägorna lite...å se vad jag känner för å göra.....det är snudd på zombiebeteende här på Jkpg-gatan idag....sück!

; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback