Denna ständiga väntan...

Att vi skulle komma iväg sent, det hade jag räknat med....men att nu stå i duschen å SNART ska åka hade jag då inte räknat med för då hade jag åkt själv för längesen : (
Ska på kalajs hos Jenny <3

Min mage är som en ballong...helt märklig....  : (

Fotboll i stan....körde ner å hämta hem karln å hamnade mitt i Hammarby/Polis-karavanen... Å här på hemmaplan verkar det vara fest i kyrkan mittemot? var sketasvårt att hitta parkering här utanför iaf...tur vi inte ska stå så länge? eller?? man börjar fan undra vad han gör där inne....snabbdusch?? MY ASS....

Ska bli gott med smörgåstårta iaf...om där finns nån kvar nu... min mage är döhungrig så jag får väl kanske äta nåt litet på vägen...OM/NÄR vi kommer iväg...

SUCK.... folk säger att kvinnfolk tar evigheter på sig....bs säger jag...



Kommentarer
Postat av: Anna

Karlar kan va mycket värre än tjejer! =) Så e det här hemma med....snabbdusch=15-20 min....hmm...=) Hoppas du fått smörgåstårta på kalajset nu!!

2007-07-04 @ 20:31:15
URL: http://annalollo.blogg.se
Postat av: Jenny

Hoppas du tyckte om smörgåstårtan?! Å vinet :P

2007-07-05 @ 10:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback