Frukost å läggdags igen...

Usch å fy...det är bara att konstatera. Jag är varken morronmänniska eller kvällsmänniska! Inte mkt till människa alls kanske?? Klockan ringde vid halv fem i morse å då undrar man ju lite smått om den skojar... men jo...sant.... Pallra sig opp å klä på sig jobbarkläderna. Mötte upp Louise å börja gå igenom öppningsprocedurerna. Var ju ett par månader sen jag var med på introna så det var en del nytt, å alla gör ju inte likadant så jag fick lite tips å tricks. Ska ju öppna själv på tisdag nästa vecka och lö-sö. Skönt iaf att få komma hem å vila lite innan nästa pärs kommer.... Manges familj...iofs bara sex pers men det räcker gott! Köpt hem frallor iaf... grrr

Ska lägga mig i soffan å äta en pizzabulle nedsköljd med lite äpplejuice ; )

Magen kurrar ilskt då den först nu kommit på att det är morron....


image201

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback