Jösses vilken tid allt tar...

Oj oj oj...Nu har jag iaf hunnit baka 10 muffins å en sisådär 20 pizzabullar.... Ingen större katastrof har skett...men det blir många omgångar i Benke diskemaskin...

 
                                                                               Muffins                     Pizzabulls

Stryker nu lite jobbarskjortor och kökshanddukar... sen är all tvätt klar, jag har bytt sängkläder å ska väl straxamente börja städa på riktigt... är det inte lite lustigt att jag har 4 skjortor och 2 par jobbarbyxor...  ; ) Egentligen får man bara en långärmad skjorta å en kortärmad å ett par brallor...men herrejesus, man kan ju inte räkna med att jag ska jobba hela sommaren å tvätta var dag jag är ledig? Jag heter ju inte Klumpis i Manges ögon för inte liksom...

Inte alls sugen på att städa...än mindre på den brajta idén jag kom med att jag ska följa med Louise å öppna på jobbet imorrn så att jag kan alla öppningsrutiner nästa vecka... sück! Dessutom märker jag när jag söker upp henne på hitta.se att vi bor så nära varandra att vi delar innergård...Vi kan säkert stå å vinka till varann på balkongerna....

Näe...städa var det.... men inte alltför mkt...Mange ska få veta att han bor här han oxå ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback