Kluven

Åhh, jag tycker inte om sånna här dagar....jag vet varken ut eller in?!?! Grubblar som en gnu å vänder allting helt fel (eller?) å överanalyserar småsaker. Sakta i backarna eller bara köra blint på? Som sagt...jag vet inte alls : (

Idag påbörjas mitt värsta jobbrace i sommar tror jag...framöver kommer det vara JOBBIGT bokstavligt talat. Men om 3,5 vecka är det lugnt å skönt igen...tror jag. Snart Kreta....
Har fått "återbetalning" från jobbet.... iom att vi har personalkort så får vi checkar utbetalt efter att vi samlat bonus på x antal kronor...hundra spänn tack... piss i Nilen men ack så välkommet!

Ska väl trotsa regnet å bege mig ner till Raka Rör å bränna lite skinn...behöver lite luft å nåt annat att tänka på en stund.

Jag tycker inte om detta....det äter upp mig...



Kommentarer
Postat av: Jenny

Men Gumman!! Va e d nu? Prata me mej!!!! PUSS <3

2007-07-11 @ 12:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback