Ledig å glaaaaad!

Sitter här å väntar på att Mams å Paps ska dyka upp i sin svarta fara.... Gissar på att de är här när som helst, om de hittar det vill säga...
Gick bra å jobba igår, jobbade med en nygammal kille som fått hoppa in för Johanna var sjuk. Hoppas bara jag inte gjort nåt fatalt misstag iom att det var jag som fick hålla koll på allt som skulle göras. Äh...so what?! Det var iaf låst å släckt när vi gick...å larmat förstås!

Dricker kaffe å funderar på om jag kanske inte borde äta nåt oxå. Kanske bara lite mjölk för jag vet/tror/hoppas att Mams å Paps plockat blåbär till oss : ) Blåbär med mjölk är yummie! Kanske inte så mättande som en frulle borde vara dock... gå över å köpa mer mannagryn å mjölk då? Näe ; )

Planerna för dagen är att tura lite, äta lite lunch (förhoppningsvis med herr Magnus nere i stan), fjäska för fadern så han hjälper mig sätta upp lampor i kök å hall...för där förväntar jag mig inte så mkt assistans från sambon. Nada happening alls...Vad mera? Förhoppningsvis lite spinning ikväll....blir nog inte å äta nåt ute om vi lunchar ute idag...


Ska greja ihop en go playlist å stuffa loss lite.... behöver vakna!

Blåsa till det blonda kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback