Myror i huvudet...

Fortfarande myror i huvudet...men det ska bli ordning å reda...det SKA det...

Torsdag idag...vaknade inte förrän kvart över elva! ooops... jag låg å klurade lite på vad klockan kunde tänkas vara när jag vaknade å jag tippade på halv tio...  ; ) Som Brasse säger i Fem Myror...FEL FEL FEL FEL

Hade krux på jobbet igår så alla rutingöror kom på efterkälke å vi kom inte ut förrän strax innan ett....ösregnade så Liza å jag satte oss i vår lilla pantholk där det var torrt å pratade skit å så fram till halv tre...kanske inte så konstigt om jag sover lite längre då.... Behövde iaf prata... var så ledsen å så arg om vartannat igår så det var skönt att spy ur sig lite känslor. Var ändå rätt ok att jobba tyckte jag... alltid sån ångest innan man väl är där. Bjöd på muffins gjorde jag oxå...

Börjar 16 idag å jag vill verkligen inte göra nånting innan....regnar å är skitväder, nån som är förvånad? Horribel sommar det här... Skönt att det INTE är massa disk å ta hand om...tack hjärtat!
Gillar inte att vi jobbar om varandra...kommer inte ses förrän på lördag : ( Å Mange har fått förfrågan om att åka till knull-Båstad och festa i helgen...vilket jag hoppas att han INTE vill, trots att jag jobbar. Vi behöver nog lite tid med varandra...eller JAG behöver iaf tid med honom...

Idag ska min skitbror åka upp till huvudstaden å se på Metallica....lilla gris, det finns ett styng av avund i min själ trots att jag kan tycka att Metallica gjort sitt i denna värld.... Men jag såg dom när JAG tyckte att dom låg på topp...det lever jag på länge. Men att se Pablo Francisco i september skulle jag leva på än längre.... *önskar sig Sicka i födelsedagspresent*

Näe...nu vill min mage ha nåt annat än kaffe... annars blir den sur på mig å börjar bete sig som ett litet odjur...

Tack Jenny du är min stjärna! Kärlek till dig....   




Kommentarer
Postat av: Jenny

Gumman!! Tycker så mycke om dej... PUSS <3

2007-07-12 @ 14:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback