Oj oj oj...gomorron typ!

It´s a miracle you walk the earth alooone... återigen är jag lite kär.... <3

Jösses sicken helg det här har varit....Jobbade fre kväll, gick ganska smärtfritt...hem å krängde ostbågar å drack läsk med Mange. Sov länge på morron å hastade hastigt å lustigt iväg till Systemet för å köpa till Mange som skulle dra upp till Skummeslöv/Båstad...Jag köpte mig lite av den dära nya jgb-cidern för å testa...inte druckit sånt blask på läääänge....Han skjutsa mig till jobb å sen for han....

Kvällen på jobbet var helt otrolig... vid elva ringer en kund som hyrt släp å säger att han står på E22an utanför Malmö med ett exploderat däck på släpet....JAHA...trevligt : ( Så det "smidigaste" å billigaste möjliga var att vi efter stängning baxade in extradäck, domkraft å oss själva i en av vår hyrbilar å styrde kosan söderut...Jag som tänkt åka hem å slappa....nädå...Var väl hemma igen (efter ett matstopp på vägen hem, då magen helt plötsligt kom på frukosttankar!) vid tretiden å sen stannade vi på Ättekulla å köpte snask å sen satt vi här hemma å pratade lite skit tills dess att Louise skulle öppna strax efter fem. Då åkte Liza å lämnade tillbaka däck, domkraft å bil å körde hem å sov...

Jag ställde klockan på 13 för jag tänkte att längre än så FÅR jag inte sova, men Mange ringde å väckte mig vid kvart över 12... var lagom det oxå. Helt loj i både huvud å kropp idag... jobbardag från 15-03 känns litegrann : (
Tur man inte börjar förrän 18 ikväll å att man är ledig imorrn... kommer bli sjukt jobbigt att öppna på jobbet på tisdag bara när man helt har vänt på dygnet! : /

Så nu sitter jag å lyssnar på CrashDïet å har nyss ätit frulle...hehe....ja jäklar vicken dag! Kollade lite på reprisen på Vickans 30-årsfirande...jag bara avgudar Glans/Batra : ) Men vilken liten köttbulle Carola är...hon måste ju jojo-banta som fasiken titt som tätt??
Jag ooorkar inte ens gå ut i solen...men det är lite halvmulet stundvis så jag hoppas på stabil sol hela morrondagen för då kommer jag ligga pladask här ute på gräset ; )

Tre timmar kvar...vad ska man göra?!?!

Ska iaf lattja ihop en rockig playlist på krysslådan å ta tag i lite disk så det är fint imorrn så man slipper ta sin lediga dag till å röja å rensa här hemma.

So long f*ckers! ; )


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback