Orkar ju inte...

Jag orkar verkligen inte göra nånting... Har precis ätit lite lunch, risotto blidde det idag. Borde åka till Väla, men jag tror jag skjuter lite på det. Gör det ikväll/senare i eftermiddag....har ändå inte kommit på vad jag ska köpa : (

Att man ALLTID ska hitta massa listor man fastnar med å göra??


1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Jösses, mitt hår står verkligen på ALLA håll och kanter. Tanke två: shit, får snart kila å sola igen annars blir man blekfis? Tanke tre: varfan är den riktiga solen??


2. Hur mycket kontanter har du på dig?

Kanske en 70-80 kronor i guldpengar?.ska användas i kärringgrillen?.nämligen


3. Vilket ord rimmar på "test"?

Fest, Pest?


4. Favoritplanet?

Jorden funkar väl helt ok? Vafan är det här för fråga då?


5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Rensat där så jag har just nu bara tre missade samtal?


6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?

Sånt trams har inte jag?vanlig jävla ringsignal is the shit!


7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Bh å en röd lång pikétröja


8. Sätter du etiketter på dig själv?

Alltför ofta?.just nu känner jag mig lat.


9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?

Jadu, inneskor?.köpta sketabilligt på Skopunkten


10. Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust? eller iaf upplyst?


11. Vad gjorde du vid midnatt?

Höll på å stänga på jobbet?


12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?

?Hur e d idag gumman? Här e d fullt ös som vanligt!! Ligger just nu i soffan å tar igen mej, laddar inför kalaset. Gick d bra å jobba igår? Kram?

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Nere vid Knutpunkten?tror jag..


14. Vilket uttryck använder du mest?

Skoja min doja?dessvärre?om man inte ska räkna med mina svordomsramsor??


15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?

Min käre sambo Magnus?såklart!


16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Oj, måste varit min katt för nån vecka sen. Det låter lite illa, men eftersom han bor hos mina föräldrar förklarar det kanske saken?.


17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Om man räknar alkohol som en drog så har jag druckit lite rödvin å en öl?


18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?

Tror inte jag har några kvar?hittade ett gäng gamla förra året som jag lät framkalla?använder ju inte rulle-kamera?


19. Vilken ålder har varit bäst hittills?

Skulle gissa på 22?
 

20. Din värsta fiende?
Mitt självförtroende?


21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?

Eftersom jag inte styr över den här datorn själv så har VI nån basic blå skärm med nån tråkig effekt.


22. Vad var det senaste du sa till någon?

Om man bortser från när jag pratat med mig själv så var det ?Hej då, ses ikväll?älskar dig!? till Mange.


23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?

När jag var liten trodde jag på allvar att jag kunde flyga?.hmm?gick jag på starka mediciner tro?? Hehe? Men vafan ska man kunna flyga för? Ge hit pengarna!


24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Gillar många?ingen nämnd ingen glömd!


25. Senaste låten du lyssnade på?

Natascha Bedingfield ? Soulmate? gillar skarpt! Ska lyssna  IGEN Å IGEN Å IGEN ....NU  : )


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var verkligen en trevlig resa, Skottland rekommenderas! =)

2007-07-02 @ 18:01:22
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback