Överkörd...

Åh, jag har verkligen ingen ork alls! Helt sjukt... sovit i stort sett hela dagen frånsett en stund på morronen då jag var iväg på bilprovningen med Stella. Gick igenom galant.
Min mage är helt uppånervänd...funkar inte alls som den ska. Börjar fundera på om jag blivit dålig av nån mat jag ätit, men då brukar man ju pjuka oxå...eller?
Laktos borde det inte vara då jag ju numera är notorisk med mina Lactrase...eller det kanske är det som är felet?

Idag är det iaf min namnsdag....å tack mamsan för att du alltid kommer ihåg mig : ) <3 Love you!

Var på födelsedagskalajs hos Jenny i onsdags, jättetrevligt å joo smörgåstårta blev det å den var goood! ; )     Så fin familj....gillas mkt av både moi å Mange.

Annars har jag inte gjort så mkt mer än att jobba... var meningen att jag skulle till Friskis med Fia igår, men eftersom Mange försov sig på morronen fick han skjutsa mig till jobbet å ta bilen själv...så jag kom inte hem som jag skulle i ÖSREGNET  : ( Blev en slapp kväll här hemma istället...

Ösregnar idag oxå...helt sanslöst! Vi ska väl eventuellt åka upp till svärisarna som är själva i stugan i helgen...men om det ska va sånt här skitväder kan man väl likaväl sitta inne här hemma? : ( försöka få upp tavlor å lampor som fortfarande står på golvet....?

Jaja...vi får se vad som händer.... ska snabba mig över till Ica å köpa lite chokela å en RedBull...min mage klarar nog inte kaffe numera...å jag MÅSTE piggna till för det här är löjligt!



Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis på namnsdagen! Hoppas du blir bättre i maggen! Är det fortfarande regn i Hbg eller?

2007-07-06 @ 18:06:04
URL: http://annalollo.blogg.se
Postat av: Jenny

GRATTIS på namnsdan =\ Tänkte på d innan men sen glömde ja d igen... Men GRATTIS!!!

2007-07-06 @ 19:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback