Rantar runt i ringen...

Satte mig efter ett par (alldeles för många tydligen) timmar i solen på balkongen med min goda bok å läste, men där var det minsann inte nån vidare värme! Blev plötsligt helt sjuk, abstinens-sjuk å var TVUNGEN att spela Kent...å då kan man junte gärna ha balkongdörren öppen. För det ska lyssnas, å det ska lyssnas HÖGT! Just nu är det favoriten...Just like money : ) Fan va guttans att de ska släppa nytt å ut på turné i höst/vinter.... YES! Så här ränner jag halvklädd å skrålar med håret på alla håll å kanter.
Verkar som om vi ska äta ute idag...?

Jag förlikar mig med idén att jag möjligen ska ha kjol å leggings....? (Jag är en sån där pojkflicka som inte trivs i kjol å klänning...utan känner mig snarare som en clown....)  å så försöker jag att vänja mig vid min as-snygga bh som jag inte alls gillar när den är på utan mest bara suktar efter i byrån... det är typ "spets" runt hela å jag tycker inte alls att det är skönt... Men det kanske rentav är en vanesak som jag vänjer mig vid om jag bara ger den chansen? Å så grämer det mig lite att den var så jävla dyr å ligger oanvänd....hehe

Testade att dricka den dära nya Strawberry Desire igår....jösses vilket läskeblask! Inte min smak alls....

Jag skulle vilja vilja äta....vafan heter det?? ordet försvann totalt....åhh...alzheimer-Sicka! JOOO Fondue heter det ju... Halva stans restauranger har ju klappat igen o har sommarstängt...så vi får se vart vi hamnar, om vi hamnar nånstans....
OJ, jag har glömt äta lunch förresten! Ätit så mkt soft corn, körsbär och vattenmelon att jag helt glömt bort å äta "riktig" mat....

Nu ska jag softa i soffan å glo på Våra värsta år ; )

(Om 2,5 veckor sitter man å njuter av en iskall Mythos å käkar tzatziki å vitlöksbröd)


Kommentarer
Postat av: Mummeldjuret

Mythos, tzatziki å vitlöksbröd... Kan det bli mer Grekland!? Jag är så avundsjuk på dig som ska åka dit. Jag vill också! :)

2007-07-21 @ 09:39:29
URL: http://mummeldjuret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback