Att ta en paus...

Att det kan kännas så bra ibland att bara släppa allt man håller på med, kränga av sig paltorna å hoppa in i duschen?!?! Duschen är min självterapi, kan stå där i evigheter å filosofera om mer eller mindre viktiga saker.
Söndag idag, inte min favoritdag som ni kanske redan vet. Har varit märkligt väder idag, regnat/blåst/strålande sol... bara varit ute en kortis när jag skjutsade ner Mange till tåget. Workoholicen skulle iväg några timmar å jobba. Jag läser om 1VK jag... mindre skoj å i en bok som jag tycker verkar fullkomligt värdelös?! (ska se om jag säger samma sak när jag läst klart det jag ska)
De fyllda flyttkartongerna börjar svämma över i lägenheten...bokade flyttbil på fd jobbet igår så flyttlasset/n går den 31a. Ny stad, nytt liv? Mkt nytt nu känner jag... både skönt å extremt skrämmande. Lite för mkt just nu...
Märkligt att jag inte klarar av att plugga utan att hela tiden stoppa nånting i munnen? Ska nog gå å göra mig en balja popcorn för det kan man ju sitta med ett tag...Har ju en sisådär 40 sidor kvar (?) så jag behöver sitta...

Popcorn och krig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback