Ben & Jerry...rena självmordet =(

Aooouch.... Ben & Jerrys Chocolate Fudge Brownie är himmelskt god... men INTE bra när man är laktosintolerant! Rena självmordet... =( http://www.benjerry.se/

Kanske ska åka till Kreta?!? Hoppas det blir av...

Har INTE varit så flitig idag som jag velat ge sken av... Börjar ana att Mange har dolda kameror här i lyan för han har ringt båda de gånger jag varit på vippen att somna i soffan....scary!

Dagens Yes Yes:
  • Ben & Jerrys glass
  • Köttsoppa...det är jag å Emil som måste sörpla för att man annars inte vet att man äter soppa
  • Velvet - Fix Me             
  • Krokusar utanför
Dagens No No:
  • Redan trött på The Ark's låt
  • Laktosintolerans
  • Att kvällstidningen skriver att någon hade sex med en hund... Sex är likatydigt med samförstånd i mina ögon...en hund som ylar av smärta ger INTE sitt samtycke...Våldtäkt för bövelen!
  • Dåligt att jag inte varit utanför dörrn med näsan idag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback