Det tog sketen ände....

Mina kära gruppkamrater bara stirrade på mig som nåt UFO idag när jag sa att det blev världskrig för att "Det tog sketen ände"... Är det nåt typiskt småländskt eller vadå? Fick ju ge dom en inblick i min fina bakgrund å ge dom lite småländsk touch då iaf... Gruppövningen var tråååkig, men jag överlevde tack vare att jag köpte mig en kexchokela nere i "fikarummet". Trodde jag skulle komma hem smärtfritt men bussen var toksen så jag var inte hemma förrän strax innan fem. Jag kan bli skogstokig på folk som låter små barn och äldre människor stå på bussen, lite sunt förnuft för fan! Jag offrade min plats idag till en dam å stod upp istället... dessvärre har bussarna ALLTID full värme på i bakre delen så man var nära att förångas där bak innan man väl fick komma ut i kylan igen. Postat flyttkort idag... så nu börjar det kännas på riktigt...
Min näsa är sååå förkyld =( Stackars snoken... Å inga nosvänliga näsdukar har jag heller utan jag får köra med toapapper med fiiiinfiiiint mönster på. Jag har blivit en sucker för toapapper med motiv...
Tänkte att jag skulle vara så duktig å gå på ett engelskaseminarie den här veckan, men visar sig att alla gruppseminarier är under tider då jag har schemalagt med historian...syck!
Att det ska klia så i tänder och gom när man är förkyld?!?! Lätt att man snaskar på nåt hela tiden då =(

Åhh, jag hoppas veeeerkligen att planerna på Kreta blir av.... solsemester med Lukas vore inte fel =) Å inte med hans päron heller för den delen....men jag är ju tokkär i den ungen!

Vad blir det för mat här ikväll tro? Man kan ju fråga sig när en blir två här hemma oxå...det vet man ju aldrig....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Konstiga uttryck JA ;)

2007-03-21 @ 19:57:49
URL: http://nenniegirly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback