Dumma dumma hosta!

Mitt halsont har försvunnit men dessvärre övergått i en djävulsk hosta. Har sååå ont i bröstet å det river ordentligt i varje andetag jag tar. Å näsan den rinner å rinner å rinner.... inte ens nässpray hjälper =( Ska nog ta en liten trask ner till Fäladstorget å köpa hostmedusin på Apoteket. Finns för 41 kr har jag sett...så det är ju inom budgeten... För 54 kronor att leva på får man ju inte mkt precis! Det var/är mkt utgifter i mars å att bilen la ner sin vindrutemotor var ju bara lite "extra bonus" på en ganska ansträngd kassa. För att då inte tala om shoppingdjävulen som drabbade oss (mest Mange hehe) i Bordershoppen... 36 flaskor vin känns ganska jobbigt nu när man ska kånka iväg dom igen iom flytten. Men men...imorrn kommer påfyllning på bådas konton.

Dricker kaffe men det smakar inte ett dugg gott... ska väl göra mig lite frulle i form av gröt? Finns nog inte så mkt annat att trolla ihop är jag rädd.

"Ledig" idag tack å lov... ska ta det piano, skicka lite papper till MaH och plugga.... kanske ringa nån så man kommer tillbaka som man ska i höst till Malmö....jäkla krux!

Frulle

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har smittat Elias me din hosta =\ Han hostar som en tok =(

2007-03-22 @ 14:15:59
URL: http://nenniegirly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback