Insikt

Har kommit till insikt nu... Jag kommer inte klara att läsa tre kursavslut på en å samma gång. Inte när det är korvstoppar-historia, engelsk grammatik (urk) och Språklig översiktskurs i engelska (urk upphöjt i tio). Så jag satsar på de två förstnämnda nu...de har tenta samma dag =( Spöven har ju tre hemtentor och jag känner att det blir på tok för mkt. Vilket nederlag! Men jag måste ju klara av det oxå, spöven och jag går verkligen inte ihop! Jag får mer eller mindre allergiska besvär av den + magont och ångest.

Vi var ute och käkade igår... På Mediterranean, var på vippen att kila in på Stäket (som vanligt) men bestämde att vi MÅSTE testa nåt annat plejs innan vi nu flyttar. Finns ju trots allt ganska många bra matställen i Lund å vi har knappt testat nåt. Åt oxfilé med vitlökssmör å rödvinsssås....sketasmarrigt! Grekisk touch på stället.
Apropå Grekland så hörde jag med chiefen igår angående sommaren, verkar som om v.32 vore smidigast om vi reser...får se om det går med de övriga tre. Ska isåfall boka snarast möjligt....

Ska strax åka till Rusta för å köpa billiga städgrejer... behöver ju lite spannar å skit så man kan sysselsätta mödrarna utan att de ska begränsas rent materiellt...

Annars idag så ska jag försöka plugga historia.... och försööööka hålla mig borta från å fejja alltför mkt. Har redan hunnit med å förbereda inför metodövningen imorrn faktiskt...så jag KAN om jag VILL!
Ikväll blir det jobb, ett hiskeligt körande här mellan Lund-Hbg :/

Dagens musiktips: Hinder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback