Omotivation....

Gomorron...
Min morron har iofs inte vart så jävla go...snytit ut ca 3 kg (liter?) snor och hostar så lungorna skriiiker där inne. Enligt Callos snoranalys så kommer jag dras med det ett bra tag dessutom....haha...toka!
Ska till skolan en snabbis, men mest för att jag ändå måste till apoteket å köpa hostmedicin. Mange fick värsta hostattacken igårkväll när vi la oss å hostade säkerligen konstant i en kvart =(
(Har redan snytit ut 0,5 kg/liter snor medan jag suttit här)
Fredag idag iaf.... kommer ut hemtenta i SPÖV:en =( Så nu har man en härlig vecka framför sig innan den ska blir klar. Jävla engelskan =(
Hade varit nog om man bara haft engelskan...men då har man den härliga historian oxå.... hör ni hur engagerad och motiverad jag är?! Hiskeligt sugen....hehe
Blir nog inte nåt ut å ätande ikväll....känner ju inte smak på nånting å varför betala massa dineros då? Sitta å snörvla å hosta dessutom...nätack det gör jag hellre hemma!
Näe, frulle å kaffe å skit...

Suck va synd det är om mig ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback