Öronsus och chokeladsnatteri...

Buäääck... är helt seg idag =( Ont i pallet, förkyld, trött och har öronsus pga förkylningen.... känns som om man har vadd i öronen som "låter"... Var väl lite väl optimistiskt att tro att man kan umgås med Mange som vanligt utan att smittas av hans baskelusker, så nu är jag oxå lite "sjuker".
Jobbade igårkväll, gick helt ok...nu ska jag alltså vara färdigupplärd, känns kanske inte riktigt så... Det är en tjej på jobbet som verkar lite konstig. Hon har aldrig hälsat på mig fastän våra pass sprungit om varandra nu 3 ggr. Hon säger absolut ingenting till mig å håller sig på avstånd. Igår när hon gick hem så sa hon "Hej då Malin" å gick...hmpfh? What´s her problem??? Fattar ingenting... men orka bry sig?!
Så stor skillnad på kunderna där och här i Lund...mkt mer "konstigt folk" i Hbg tycker jag... igår kom det in en sååå sjukt påtänd "gubbe" (svårt å säga eftersom pundare ser ut å va 100 år äldre än vad de är, så han kanske bara var 35?) å stod å pillrade bland chokladen...rätt var det var så var han på vippen å fjöla ner snickers i fickan men då jag spände ögonen i honom så började han lattja å kasta med chokladbitarna å gav mig ett sååå otäckt flin =( urk... Förra helgen hade de tydligen en överdos på ena kundtoaletten.... mysigt =(

Jag kan inte hjälpa det... men jag tycker denna Foppatoffel är så hemsk!! Mitt kära gudbarn hade sånna på sig på Lalandia å alla verkar köpa dessa ugly plast-gummi-skit-sandaler... Tycker de ser ut som nåt bambatanterna har på fötterna. Läste att man trodde att dessa tofflor slagit ut nån medicinsk apparat på nåt sjukhus? Stabilt...

Vet inte om jag vill flytta till Hbg...ju mer jag känner efter så trivs jag ju jättebra här i Lund! Fått en hyresräkning till tjommen som ska bo här efter oss. Förstår inte varför den kommer hit, å ska vara betald senast den 31e mars...då har han inte ens flyttat in här ju?!? Får väl leta upp hans adress å skicka den dit han bor nu... Joao heter han...coolt namn ;) Brasilianare han å hans brutta... Nä...men det är nog tur att man flyttar när man gör, förhoppningsvis har vi underbart vårväder så man kan utforska stan ordentligt. Tänk å flytta in en regnig kall novemberdag? urk...då kan man ju ledsen å deppig över minsta lilla...

Idag står det plugg plugg plugg på mitt schema... får nog lägga in lite städ städ städ oxå för här ser ut som kriget! Måste stuva om flyttlådorna lite oxå för det står väldigt ostrategiskt där de gör...blockerar halva ingången från hallen till storrummet. Jahopp... svälja ner en näve alvedon å sätta igång??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback