Självdisciplin tack!

Oj vad jag är en dålig människa....jag VILL bara inte plugga! Har tvättat, kokat äppelmos, flyttpackat och nu börjar jag till och med torka ur skåp å tejpa igen så ingen är där å rotar igen... Strukit tvätt.. ja you name it! Jisses...

Allvarligt talat... varför skriver alltid media om vårt schlagerbidrag som "självklara vinnare" vareeeeeeeeeeenda år? Jag säger bara två ord... Martin Stenmark....slut på diskussionen....

Träningsvärk i mina armar idag....ett evigt kånkande fram å tillbaka... men det börjar ÄNTLIGEN se ut som om jag packat ner nåt ;) Gått här å packat å packat utan att nånting ser nerpackat ut i flera dagar. Hade tänkt åka å handla lite städprodukter idag, kommer ju vara minst två städare här på lördag (mams ggr två) så man får ju se till att det finns ordentligt med städgrejer till dom. Kanske till å med jag ska städa? Usch, hemska tanke! ;) Kaaaanske går till Willys å handlar senare...Mange försov sig visst i morse å tog Stella....

*var tvungen å springa in i sovrummet å tjonga igång Tivolin oxå för de spelar Danny på Rix FM....oj...oj...oj...jag har fastnat i mainstreammusik-träsket!!! Tar man bort huvudet på pojken oxå så är han ju en tiopoängare å se på dessutom*

Är lite anti Anita Ekberg som hade mage att påstå att Marilyn Monroe minsann inte var så vacker utan allt sitt smink...hoho... jaiks, men vem ser ut som nåt katten släpat in idag då? Marilyn talar man inte illa om....

Dagens Yes Yes:
  • Det fina vädret...man FÅR INTE klaga!
  • 4 dagar kvar till flytt
  • Min rosarutiga kortärmade fluff-ärm-skjorta *aj lavv it!*
  • Danny - Tokyo.... ooops...piiiinigt!
Dagens No No:
  • Anita Ekberg
  • Självdisciplinsaknande blondiner
  • Förkylning de luxe
  • Shirley Clamp...heter hon va?
Måste nog köra igång lite aggressivare musik nu för att upprätthålla min rocker-feeling....tillbaks till insidan av garderoben! (Låter nästan som om jag "kommit ut ur garderoben" !!! hehe)

image35



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback