Sugen på en egen...

Åhh, det där med katter är fan farligt... Mange har ju lite halvt "lovat" att vi kan skaffa katt nu när vi flyttar. Men det kanske bara var fjäsk? hehe... Har suttit å kollat på Kattkommando Syds sida nu och på blocket. Där finns ju såååå mkt sött! Tyckte nästan att det var ödet som bestämt att jag skulle ta hand om en katt som hette Napoleon, en mörkgrå kattherre. Min kisse hos mamma heter ju så! Tänk å ha två små krabater som kommer å hejjar på en när man kommer hem från skolan?? Å som gör mig sällskap i soffan på kvällarna....MYYYYS!

Egentligen så skulle jag sitta å läsa...men självdisciplin är ju inget som osar om mig just nu!
Dricker halvljummet kaffe och känner mig rätt krasslig. Fick ta första dosen nässpray igår innan läggdags igen, kan nästan förstå hur gott det måste vara för en pundare att äntligen få ta sin sil.... igår när man sprutat in två duster i varje borre å helt plötsligt kunde dra in ett lååååångt andetag genom näsan var helt gudomligt! Jo, jag är väl nässprayspundare då....
Skola idag... inget jag ser fram emot. Jag vet inte om jag ser fram emot något den här veckan alls. Eller jo, eventuellt ska vi ut å käka på Godset (?) på fredag när Mange fått sin första lön...kan ju va trevligt.

Näe... hopp i duschen för lite terapi och sen försöka ta tag i dagen?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback