Tårta, The Ark och Två dagar kvar...

Ska strax bege mig till skolan...gruppmetodövning idag, känns som om man inte varit i skolan på evigheter...stämmer ju nästan iofs för evighet är ju ett relativt begrepp....Inte varit där på hela veckan iaf....
Sen blir det tårtainköp, ska bjuda på tårta på fd jobbet är det tänkt. Får hoppas Lundagårds Kondis har nåt smaskigt jag kan bjuda på.

Bara två dagar kvar nu till flytt....känns konstigt. Nu är alla tavlor nertagna å här känns heltomt! Var å lämnade nyckel till målare/tapetserare igår....de hade hunnit med å måla hallen och det blev faktiskt bra tycker jag. Får hoppas att det smälter in med de andra tapeterna någorlunda...köket är ju lite galet svårt iom att det är RÖTT.
Jobbade sen 16-00. Patrick och My var å köpte glass av mig =) Trevligt trevligt! Sååå jobbigt att vi har radio över hela butiken och lagret med SAMMA radiokanal på heeela tiden. Tror jag hörde The Ark-låten typ 50 ggr igår =( Även om man ska vara lite "lokalpatriotisk" så kan jag inte hjälpa att jag tycker låten suger rejält...måste vara en av deras sämre låtar ändå! Urk...å den spelas till leeeeda....
Jobbet gick bra tycker jag men det var så sjuuukt mkt folk att alla kvällsrutingrejer blev så förskjutna att vi hade en hektisk sista timme och kom inte iväg från jobbet förrän tio i ett! Så vid halv två inatt kröp jag intill Mange.

Sov till tio idag....var ganska skönt faktiskt. Vaknade ju redan halv åtta igår så man var vaken och aktiv länge....
Inte gjort ett jota idag, tiden springer ju iväg bara för man sovit så mkt längre =(
Ska försöka tvätta å städa ur bilen ikväll oxå, kör nog ner med tårtan ikväll för då jobbar mina favvisar Ola och Sussie =) De önskade att jag skulle komma to-kväll för de jobbar ihop då....å man är ju snäll liksom ;)

Inget nytt å annat trevligt att meddela känner jag.... dagarna bara springer iväg å man hinner knappt reagera!
Packa väskan och börja borsta till gaddar å barr kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback